Tietosuojaseloste

123 Groomin tietosuojaseloste

Päivitetty 28.8.2020

Jatkamalla verkkopalvelun käyttöä hyväksyt seuraavan tietosuojaselosteen ja evästeiden käytön verkkopalvelussa. Evästeiden käyttöä voit hallita verkkoselaimesi asetuksista.

Rekisterinpitäjä

123 Groom/One Two Three Oy (2632241-1)

Soksontie 70, 12450 Vähikkälä

045 110 3232, asiakaspalvelu@123groom.fi

Tietosuojaan liittyvät pyynnöt

045 110 3232, asiakaspalvelu@123groom.fi

Rekisterin nimi

123 Groomin verkkokaupan asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Keräämme ja käytämme henkilötietoja asiakassuhteen hoitoon eli tilausten hoitamiseen sekä asiakkaan ja 123 Groomin/One Two Three Oy:n väliseen yhteydenpitoon tilaus- ja toimitusvaiheessa. Keräämme tietoja myös markkinointia, tiedottamista ja verkkopalvelun kehittämistä varten.

Rekisterin tietosisältö

Kun asiakas rekisteröityy, tallennamme hänen nimensä, laskutusosoitteensa, puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitteensa. Lisäksi toimitusosoitteen, jos laskutusosoite on eri. Asiakkuuden perusteella rekisteriin tallentuvat myös tiedot tilatuista tuotteista laskutus- ja toimitustietoineen.

Lisäksi keräämme asiakkaan yhteydenottolomakkeen kautta antamat tiedot, jotka ovat nimi, sähköposti, puhelinnumero ja asia.

Käytämme tietoja asiakassuhteen hoidossa. Henkilötietojen käsittelyn peruste on tällöin rekisterinpitäjän oikeutettu etu ja lakisääteiset velvoitteet.

Jos asiakas antaa luvan, voimme tietoja myös markkinoinnissa ja tiedottamisessa. Tietojen käsittelyn peruste on verkkopalvelun käyttäjän suostumus.

Säännönmukaiset tietolähteet

Asiakas antaa tiedot itse rekisteröitymisen ja tilaamisen yhteydessä. 

Tietojen siirto ja luovutukset EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta tai siirretä EU- ja ETA-maiden ulkopuolelle. 

Rekisterin suojaus

Tietojärjestelmämme ja tiedostomme on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä. Tietojen siirto tapahtuu SSL-suojatun yhteyden ylitse.

Säilytysaika

Säilytämme henkilötietoja niin pitkään, kun asiakassuhteen hoito ja lainsäädäntö vaativat.

Rekisteröidyn oikeudet

Asiakkaalla on oikeus tarkastaa asiakasrekisteriin hänestä tallennetut tiedot. Tarkastus on maksuton kerran vuodessa. Asiakkaalla on myös oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Pyyntö tulee esittää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Käyttäjällä on oikeus tulla unohdetuksi vain, jos rekisterinpitäjällä ei ole lakisääteisiä velvoitteita jatkaa henkilötietojen käsittelyä.

Evästekäytännöt

Käytössämme on Google Analytics -työkalu. Lue lisää Googlen käytännöistä https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=fi.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 28.8.2020 alkaen.

123 Groom

One Two Three Oy
Soksontie 70
12450 Vähikkälä

045 110 3232
asiakaspalvelu@123groom.fi
www.123groom.fi
2632241-1

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tilaa tuotteet verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö Checkout-verkkomaksupalvelussa. 

Käsittelemme kaikki asiakastiedot tietosuojaperiaatteidemme mukaan. Käytämme antamiasi yhteystietoja tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Lisäksi voit antaa meille luvan lähettää sähköpostikirjeitä ja/tai tekstiviestejä (maks. 4 krt/vuosi). Edellytämme, että tilausta tehdessäsi tutustut ja sitoudut kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Annathan meille oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä!

Yritykset ja rotujärjestöjen jäsenet

Ammattitrimmaaja, eläinlääkäriasema ja Bichon Frisé ry:n jäsen! Rekisteröidy asiakkaaksemme verkkokaupassa. Lähetä sen jälkeen sähköposti asiakaspalveluumme, niin saat käyttöösi verkkokauppamme tarjoamat alennukset.

Muiden rotujärjestöjen jäsenet! Ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluumme, niin lähetämme paluupostissa tarjouksemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa ostoksesi verkkopankin kautta, luottokortilla, mobiilisti tai laskulla. Maksun välittäjänä toimii Checkout-maksunvälityspalvelu. Palvelua ylläpitää Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6), joka on osa OP Ryhmää.

Tutustu maksuehtoihin Checkoutin verkkosivuilla checkout.fi/materiaalit/maksuehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen. Jos vahvistusta ei kuulu vuorokauden kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pyydämme tarkastamaan tilauksen tiedot vahvistuksesta. Jos tulee kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Tilausvahvistus kannattaa säästää, sillä siinä ilmoitetun tilausnumeron perusteella voit esimerkiksi seurata tilaustasi verkkokaupassamme. Kun tilaus saapuu perille, tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

One Two Three Oy
Soksontie 70
12450 Vähikkälä

045 110 3232
asiakaspalvelu@123groom.fi
www.123groom.fi
2632241-1

Toimitustavat ja -kulut

Lähetämme sinulle toimitusilmoituksen, kun tilaus on valmis ja annamme sen kuljetusliikkeen kuljetettavaksi. Ilmoituksessa on seurantakoodi, jonka avulla voit seurata tilauksesi kulkua Postin nettisivuilla. Toimitamme tilaukset Pakettikauppa-logistiikkapalvelun kautta. 

Lähetämme tilaukset mieluiten SmartPost-pakettiautomaattiin, kun paketti on mitoiltaan korkeintaan 60 cm x 36 cm x 60 cm tai kun se painaa korkeintaan 25 kg. Jos paketti on tätä suurempi tai jos sinä asiakkaana niin haluat, toimitamme tilauksen postipakettina Postin toimipisteeseen. Pienet, postilaatikkoon sopivat tilaukset voimme lähettää kirjeenä.

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Toimitus on ilmainen yli 50 euron ostoksissa. Tätä pienempien tilausten toimitus maksaa 5,90 euroa.

Voit valita toimitustavaksi myös noudon. Sovi asiasta aina etukäteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla.

Huom! Pakkaamme tuotteet huolella ja suosimme pakkauksissa kierrätysmateriaaleja.

Lahjakortit

Toimitamme lahjakortin sinulle sähköpostitse heti, kun olemme käsitelleet tilauksen. Voit tulostaa lahjakortin tai välittää viestin sähköpostilla lahjan saajalle.

Jos ostat vain lahjakortin, valitse toimitustavaksi Nouto sovittaessa.

Lahjakortilla voi maksaa ostoksia 123 Groomin verkkokaupassa. Lahjakorttia voi käyttää osissa, ja se on voimassa 6 kuukautta tilauksesta.

Toimitusaika

Lähetämme tilaamasi tuotteet normaalisti 1 – 3 arkipäivän ja viimeistään viikon kuluessa tilauksestasi. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme nettisivuillamme.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava käyttämättömiä ja pakkausten myyntikunnossa. Huom! Alekorin tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Sovi palautuksista etukäteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla. Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja tuotteet, joita palautus koskee. Ilmoita palautuksen yhteydessä nimesi, tilinumerosi ja palautuksen syy. Hyvitämme palautetuista tuotteista maksamasi summan, kun palautus saapuu meille.

Määräajan noudattamiseksi riittää, että teet palautusilmoituksen 14 vuorokauden kuluessa.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat kaupan (eli tämän sopimuksen), palautamme sinulta saamamme suorituksen mukaan lukien toimituskustannukset 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksen. Suoritamme palautuksen samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi, ellei muuta sovita. Halutessasi voimme sopia esimerkiksi suorituksen vaihtamista lahjakorttiin.

Lähetä palautettavat tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun teet peruutusilmoituksen. Määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät tavarat takaisin ennen 14 päivän määräajan päättymistä.

Vastaat kuitenkin tavaran arvon sellaisesta alentumisesta, joka johtuu muusta kuin tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Kuljetuksessa vaurioitunut lähetys

Joskus paketti voi vaurioitua kuljetuksen aikana. Tämän takia on hyvä tarkastaa paketin kunto. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle. Jos tuotteet ovat vaurioituneet, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme heti ja viimeistään 14 päivän kuluessa.